Lördag🎀

Idag vakna jag kl 10.00 , åt morgonmålet och såg på extreme makeover home edition och tvätta kläder! ☺️

Sen promenera jag till Cafe kotileipomo och hjälpa mamma kl 15.00, åt en go bakelse och kaffe och diska, plocka undan disken från borden, torka borden, fyllde  på mera limonad i skåpet, dammsuga och moppa golvet👍😉 Haha gud vad jag och mamma hade roligt idag då de var stäng dags och alla kunder hade gått, vi dansa, skratta och tala en massa roligt😄😝 Haha vi är no så gollo tillsammans😄 De no så sällan vi bråkar om saker o ting, jag är e ängel i mammas ögon o min mamma är skyddsängeln😇 

Jaa, idag då jag sku gå till stan så tänkt jag krocka med en kråka, alltså om jag inte sku ha stanna så sku den ha kommit  rakt på mig, som tur stanna jag och såg att den kom flygandes mot mig med mat i munnen🐦 Usch men inget hände ju😇😄 

Sen då vi had städat klart så for vi hem, mamma laga maten och jag laga sallad och sen lyssna vi på Enrique Iglesias❤️💖 Nu tar jag bara det lugnt, lyssnar på Rihanna, Enrique Iglesias, skriver i bloggen och tar det lugnt🎀

Skönt med en ledig dag imorgon😇 

Trevlig fortsättning på kvällen o sköt om er😍 Puss & Kram😘

 

Jag🙋
    
Mums😛
  

Enrique Iglesias som liten & äldre❤️
Kommentera

