God kväll🎀

Hej☺️ Oj vad dagarna går fort, hänger inte me! 

Idag vakna jag 06.00 och gjorde mig redo för jobbet/praktiken och promenera i det fina vädret till Efö👍

Idag fick jag laga en stor mängd sallad, torka bord, plocka bort och diska, efter maten⭐️

Det var en toppen dag igen, fick no skratta och prata mycket med köksan Mia och vi had no de så roligt😄 I love my life, haha😝 

Då dagen va slut så drack jag en kopp kaffe och mockaruta före jag promenera hemåt☺️

Kvällen var lugn, varit ensam hemma, sett tv och ätit spagetti och köttfärssås med ketchup😜 Nu lyssnar jag på Rihanna och tar de lugnt och är lat i soffan😀  

Skönt och ta de lugnt och vara ensam ibland, de nog livet det😇

Ha en trevlig fortsättning på kvällen & God natt och söta drömmar😴🎀💖

 

  

  

  

Kommentera

